هاست وردپرس چیست؟

به زبان ساده هاست وردپرس یعنی سرویس میزبانی مخصوص وردپرس که با تمام پیش نیاز های سیستم مدیریت محتوای وردپرس بهینه شده باشد. منابع کافی جهت فعاسازی قالب ها و افزونه های حرفه ای و سنگین وردپرسی در اختیار داشته باشد، توابع PHP کاملا بهینه و سازگار را با وردپرس و افزونه های آن در اختیار داشته باشد، و مهم تر از همه فضا و میزان cpu بالایی برای پردازش پروسه های وردپرسی شما در اختیار داشته باشد. هاست مناسب وردپرس آبان هاست بهترین شرایط را برای میزبانی از وب سایت شما در اختیار دارد

ویژگی‌های هاست وردپرس

صرف نظر از این که چه نوع میزبانی وردپرس را انتخاب کنید، مزایای باورنکردنی را خواهید یافت. در اینجا چند دلیل مهم وجود دارد که چرا مردم هاست وردپرس را انتخاب می‌کنند.

۱. سرعت بسیار سریع

امروزه داشتن یک وب سایت با بارگذاری سریع غیرقابل انکار است. اگر وب سایت شما به کندی بارگذاری شود، نه تنها تجربه کاربری ضعیفی را ارائه خواهید کرد، بلکه در موتورهای جستجو نیز رتبه پایین تری خواهید داشت.

هاست وردپرس یکی از بهترین راه‌ها برای افزایش سرعت وب سایت شماست. حتی استفاده از هاست اشتراکی وردپرس عملکرد سایت شما را نسبت به برنامه‌های میزبانی اشتراکی استاندارد بهبود می‌بخشد. با اجرای وردپرس بر روی سرورهای خاص، می‌توانید تغییراتی در بهینه سازی و عملکرد ایجاد کنید.

۲. سطح بالایی از امنیت

معمولاً تا دیر نشده به امنیت فکر نمی‌شود. اما این نکته بسیار مهم است که با افزایش امنیت وب سایت، سایت خود را ایمن نگه می‌دارید و در عین حال تمام اطلاعات بازدیدکنندگان و کاربران خود را ایمن نگه دارید.

میزبانی وردپرس دارای مزیت منحصر به فردی است که می‌تواند در برابر حملات خاص وردپرس از سایت شما محافظت کند. هنگامی‌که از یک میزبان معمولی استفاده می‌کنید، هر پروتکل امنیتی سایت شما را تنها در برابر حملات گسترده تر محافظت می‌کند.

با این حال، با خرید هاست وردپرس می‌توانید اقدامات امنیتی را در برابر حملاتی که به طور خاص وردپرس را هدف قرار می‌دهند، اعمال کنید.

۳. به روز بودن نرم افزار

هنگامی که شما یک سایت وردپرسی را اجرا می‌کنید، باید به طور منظم به روز رسانی‌ها را اجرا کنید. این یک کار کوچک است که فقط چند دقیقه طول می‌کشد. اما، بسیاری از صاحبان سایت معمولا فراموش می‌کنند که به سایت‌های خود مراجعه کنند تا ببینند آیا به روز رسانی در دسترس است یا خیر.

نه تنها به روز نگه داشتن سایت شما راهی برای اطمینان از عملکرد بالا است، بلکه امنیت سایت شما را نیز بیشتر خواهد کرد.

مانند بسیاری از موارد، به‌روزرسانی‌های مرتبط با امنیت برای اصلاح حفره‌های امنیتی کشف‌شده صادر می‌شوند. بدون به روز رسانی قالبها و افزونه‌های خود، سایت خود را در معرض سوء استفاده و هک قرار می‌دهید. به‌علاوه، زمانی که نسخه‌های جدید هسته وردپرس هر افزونه یا قالب جدیدی را منتشر می‌کنند، معمولاً به‌روزرسانی‌ها را نیز برای سازگاری آن ایجاد می‌کنند.

۴. سایت سریع‌تر با عملکرد بهتر

با یک هاست مدیریت شده وردپرس، این مزیت بزرگ را خواهید داشت که با استفاده از فناوری‌های روز نظیر لایت اسپید آنها مطابق با تجربه وردپرس طراحی شده است. این بدان معنی است که سایت شما احتمالاً زمان آپدیت بهتری خواهد داشت، سریعتر بارگذاری می‌شود و با مشکلات کمتری مواجه میشود

نظرات کاربران
ارسال دیدگاه
مطالب مرتبط

تکنولوژی NVMe چیست و چه مزایایی دارد؟

اگر شما هم  هنگامی‌ که مشخصات هاست های مختلف را می ‌بینید با این سوال مواجه می ‌شوید که «...

خطاهای متداول وردپرس | خطاهای امنیتی

وردپرس یکی از سیستم‌های پرطرفدار مدیریت محتوای ‌وب‌سایت است. در این CMS، برخی اوقات کاربران با خطاهایی مواجه می‌شوند که...

تفاوت هاست وردپرس و لینوکس چیست؟

در حالت کلی، برای راه اندازی یک سایت وردپرسی، لزوماً نیازی به یک هاست وردپرسی نداریم. یعنی می توانیم با...

درباره آبان هاست

ارائه سرویس هاست اختصاصی و اشتراکی وردپرس و خدمات مرتبط با ورد پرس

طراحی و توسعه منحصر به فرد برای آبان هاست توسط لارا تیم

هاست لینوکس

هاست وردپرس

هاست ورد پرس

ثبت دامنه

هاست اختصاصی

خرید سرویس اختصاصی